Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Men kan kiezen uit volgende betaalwijzen:
- Bancontact (Payconiq)
- Visa
- Mastercard
- Paypal
- Maestro
- iDEAL
Ik heb een bestelling geplaatst, maar de betaling is mislukt.
Neem dan zeker
Contact met ons op. Dan sturen wij je een nieuwe betalingslink zodat je het opnieuw kan proberen. Lukt het nog niet, dan kan er ook betaald worden via overschrijving.
Hoe kan ik een cadeaubon gebruiken?
Staat er op uw cadeaubon een "online code", dan kan u deze code ingeven bij "Actie- of kortingsbon" bij "Winkelwagen". Op onze webshop moet de cadeaubon wel in één keer opgebruikt worden. Kom je toch niet aan het totale bedrag, dan kan je een nieuwe cadeaubon kopen ter waarde van het restbedrag. Deze nieuwe bon kan je dan gebruiken voor je volgende aankoop (in de winkel of webshop). Je kan slechts 1 cadeaubon per aankoop gebruiken. Heeft u meerdere codes neem dan contact met ons op zodat we alle codes kunnen samenvoegen tot 1 code.
Wilt u onze cadeaubon gebruiken op de webshop, maar heeft u geen "online code", neem dan zeker contact op met ons. Dan bezorgen wij u een "online code". Gelieve een foto van de cadeaubon te sturen naar info@naaimachinesstael.be en dan brengen we dit in orde.
Wat zijn de verzendkosten?
Een overzicht van de verzendkosten kan je terugvinden op deze pagina:
Verzendkosten.
Bestellingen kunnen ook gratis afgehaald worden in onze winkel tijdens de normale openingsuren. U ontvangt een mail wanneer uw bestelling klaarligt.
Naar welke landen wordt er verzonden?
Artikelen besteld via deze webwinkel kunnen geleverd worden in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland en Luxemburg (andere landen mogelijk op aanvraag). De leveringen gebeuren door Bpost (met track&trace).
Kan ik mijn zending volgen?
Alle pakketten worden verzonden met Bpost. Van zodra wij de verzending aanmaken ontvang je een mail met daarin een track&trace code zodat je je pakket kan volgen.
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd bedraagt 1 tot 3 werkdagen. Verzendingen naar het buitenland kunnen iets langer duren. Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te versturen. De levering van je pakket verloopt via bpost. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Bij het klaarmaken van je bestelling, ontvang je een mail waarmee je je zending kan volgen.
Enkel bestellingen waarvan alle producten op voorraad zijn, kunnen direct worden verstuurd. Als een artikel niet voorradig is, dan wordt er een levertermijn bij het product vermeld. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. De volledige bestelling wordt pas verstuurd als alles op voorraad is.
Mijn pakket is nog steeds niet aangekomen.
Heeft u vragen waar je pakket blijft, neem dan zeker contact met ons op via het
contactformulier of via info@naaimachinesstael.be.
Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
Na het plaatsen van je bestelling krijg je dezelfde werkdag of ten laatste 1 werkdag later een e-mail met daarin de bevestiging dat je bestelling klaar ligt om af te halen. Vanaf dat moment kan je je bestelling komen afhalen in onze winkel te Torhout (tijdens de openingsuren).
Hoe kan ik een aangekocht product terugsturen?
Alle informatie over terugsturen kan je vinden op volgende pagina:
Retouren
Hoeveel tijd heb ik om mijn bestelling te retourneren?
Je hebt gedurende 14 dagen gerekend vanaf de levering de tijd om te beslissen dat je bepaalde producten wil terugsturen. De kosten om deze producten terug te bezorgen moet je zelf betalen. Je kan de producten ook gratis terugbrengen naar onze winkel te Torhout. De producten moeten binnen de 20 dagen na levering terug bij ons bezorgd worden.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
De teruggestuurde goederen moeten onbeschadigd zijn en zich in de originele verpakking bevinden, inclusief alle geleverde toebehoren, gebruiksaanwijzingen, ... Indien het teruggestuurde product beschadigd is of op een of andere manier in waarde verminderd is, behouden wij ons het recht om een schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering te wijten aan de klant. Deze schadevergoeding wordt dan afgetrokken van het totale terug te betalen bedrag.
Volgende producten worden niet teruggenomen:
- Afgeknipte meterwaren, zoals stoffen, elastiek, ...
- Artikelen die speciaal op aanvraag van de klant besteld of vervaardigd zijn
- Digitale producten met persoonlijke activatiecode
- Cadeaubonnen
Kan ik ook retourneren in de winkel?
Ja, dat is mogelijk. Je moet eerst wel de retour melden aan ons. Dit kan via mail of via het contactformulier:
Retouren
Kan ik gratis retourneren?
Ja dit kan als je de producten zelf terugbrengt naar onze winkel. Als je het pakket terug stuurt via de post, dan zijn deze voor jouw rekening.
Kan ik ook een artikel ruilen?
Ja, dit kan, maar enkel in onze winkel te Torhout.
Hoe zal ik terugbetaald worden?
Alle terugbetalingen gebeuren via overschrijving.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
De wettelijke termijn om de terugbetaling te doen is 14 dagen na ontvangst van de retour.
Ik vind niet wat ik zoek.
Wij hebben een grote winkel met een heel ruim aanbod. Wij zijn volop bezig met het toevoegen van artikelen op de webshop, maar dit vraagt heel veel tijd. Bent u naar iets op zoek, maar vindt u het niet, neem dan zeker contact met ons.
Het artikel dat ik wil, is niet op voorraad.
Neem dan zeker contact met ons op. De meeste artikelen kunnen we heel snel bestellen bij onze leveranciers. Soms is onze winkelvoorraad groter dan wat er op de webshop staat.
Ik vind geen antwoord op mijn vraag.
Neem dan zeker contact met ons op via het
contactformulier of via info@naaimachinesstael.be.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Ga dan naar:
Wachtwoord vergeten.
Je vult je gebruikersnaam in en dan krijg je een mail zodat je een nieuw wachtwoord kan aanmaken.
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.
Stuur dan een mail naar info@naaimachinesstael.be of vul het
contactformulier in. Wij zullen je dan je gebruikersnaam bezorgen via mail.
Cadeaubon bestellen
Wenst u een cadeaubon te bestellen van ons, ga dan naar volgende pagina:
Cadeaubon
Onze cadeaubonnen blijven onbeperkt geldig.
Cadeaubonnen aangekocht op de webshop kunnen gebruikt worden voor aankopen in onze winkel en op de webshop. Cadeaubonnen aangekocht in de winkel kunnen enkel in de winkel gebruikt worden.
Cadeaubon gebruiken op onze webshop
Staat er op uw cadeaubon een "online code", dan kan u deze code ingeven bij "Actie- of kortingsbon" bij "Winkelwagen". Op onze webshop moet de cadeaubon wel in één keer opgebruikt worden. Kom je toch niet aan het totale bedrag, dan kan je een nieuwe cadeaubon kopen ter waarde van het restbedrag. Deze nieuwe bon kan je dan gebruiken voor je volgende aankoop (in de winkel of webshop). Je kan slechts 1 cadeaubon per aankoop gebruiken. Heeft u meerdere codes neem dan contact met ons op zodat we alle codes kunnen samenvoegen tot 1 code.
Wilt u onze cadeaubon gebruiken op de webshop, maar heeft u geen "online code", neem dan zeker contact op met ons. Dan bezorgen wij u een "online code". Gelieve een foto van de cadeaubon te sturen naar info@naaimachinesstael.be en dan brengen we dit in orde.
Cadeaubon gebruiken in onze winkel
Op onze cadeaubonnen staat een barcode die gescand wordt in onze winkel. De bon hoeft niet in 1 keer opgebruikt te worden. Het restbedrag wordt bijgehouden door ons kassasysteem en schrijven we telkens op uw bon.